izvor podataka: poirot

Naziv

Transformacija robota u edukacijsko sredstvo

nije evidentirano

Opis projekta

Današnji trend je korištenje velikog broja elektroničkih uređaja u razredu: pametne ploče, prezentacije, Internet, edukacijski roboti. Iz mnoštva uređaja i informacija, teško je odrediti pomažu li oni uopće u poučavanju. Mnoge aktivnosti se upravo svode na njihovo korištenje, a ne na iskorištavanje njihovih prednosti s ciljem poučavanja. Predloženi projekt će razviti metodologiju evaluacije korištenja edukacijskih robota u poučavanju osnovnoškolskih predmeta. Pri tome će se uzeti u obzir postignuta razina znanja, ali i zadovoljstvo učenika za vrijeme i nakon održanog sata. Dodatno, roboti će se koristiti za identifikaciju individualne strategije učenja svakog učenika. Na temelju razvijene metodologije i eksperimentalnih rezultata, napravit će se usporedna analiza edukacijskih robota koji postoje na tržištu. Kako bi se postigli ciljevi projekta koristit će se analitički podaci koje je moguće prikupiti iz samih robota i njihovih programskih okruženja za vrijeme njihove upotrebe. Razvit će se algoritmi obrade prikupljenih informacija, njihova analiza, evaluacija i vizualizacija. Predložit će se prototip sustava koji uključuje unaprijeđene edukacijske robote, individualnu strategiju učenja učenika i nastavne materijale, a sa ciljem postizanja maksimuma znanja i uz maksimalno ugodan proces učenja. Istraživači okupljeni u istraživačku grupu su iskusni u dizajniranju, programiranju i korištenju edukacijskih robota, u razvoju metodologije istraživanja, u radi s učenicima osnovnih škola, te u otkrivanju znanja u skupovima podataka i u razvoju metoda znanosti o podacima.

nije evidentirano

Ključne riječi

nije evidentirano

Znanstveno-istraživački projekti

TRES

UIP-2017-05-5917

15.03.2018

14.03.2023

nije evidentirano

HRK 1.294.000

Podaci o financiranjima

Podaci o institucijama

Podaci o osobama